New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Kitty Schluter - WaarBenJij.nu New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Kitty Schluter - WaarBenJij.nu

New Orleans

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

09 September 2019 | Verenigde Staten, New Orleans

Omdat we met tijdsverschil zaten was ik bang dat we heel vroeg wakker zouden zijn. Eerst was het 4.15 uur dus tijd om nog even te blijven liggen. Ik ben toch weer ingedommeld tot 6.00. Dat is een mooie tijd om op te staan. Lekker rustig ontbeten en toen met de auto op zoek naar waar de boot vandaan zou vertrekken . Uiteraard reden we verkeerd en kwamen we bij een andere terminal. Wij moesten aan de andere kant wezen.
Auto gedraaid en op weg naar de goeie. Ook wilde we wat water meenemen. Komen we zomaar een Wallmarkt tegen. Wij naar binnen, wat een winkel, zeg niet normaal hoe groot. Water 32 flesjes in een verpakking, ach we gebruiken het toch heel veel. Alleen niet vergeten om er iedere dag wat in de ijskast te zetten. Gelukkig heb ik in Almere zonnebrandcrème, maar ja daar heb ik hier niks aan. Dus ook maar even zonnebrandcrème gehaald. Op het water gaat het tenslotte dubbel zo hard. Toen op weg naar de boot. Is daar betaald parkeren 3 uurtjes voor $25,= . Dan valt het bij ons best wel mee.
De voucher omgeruild voor kaartjes. Om 11.00 uur mochten we de boot op en Om 11.30 gaan de stoomfluiten en konden we vertrekken. We hadden een heerlijk plekje op het bovendek dus konden alles goed zien. De vaart duurde 2 uur. Was een leuke ervaring. Ook lekker geluncht op de boot, want we hadden best weer trek gekregen. Nadat we weer op land kwamen hebben we de auto bij het hotel neergezet, en weer verder de stad in. Gisterenavond waren we in Bourbonstreet en was het echt heel druk. Nu ook wel maar niet zo geluidsruchtig.
Lekker op terrasjes gezeten en mensen gekeken.
Er rijd ook een trammetje door New Orleans. Wij op dat trammetje gestapt en de hele route meegereden. Nog even het Harrads casino ingeweest. We kenden dat nog vanuit Las Vegas. We hebben allen gekeken en niet gespeeld.
Nog een winkelcentrum in met alleen maar dure merken. Zag ik bij Louis Vuton een rugzak op wieltjes. Lekker handig voor je handbagage. Ik die winkel in, (leek de koninigin wel) om te vragen wat die kostte. De verkoopster pakte hem voor me en keek naar de prijs $2998,= dollar. Ik net doen of ik nadacht. Gaat ze de rugzak openmaken met handschoenen. Ik mocht het ook nakijken. Ik heb maar gezegd dat ik er even over nadenk.
Toen we hier uitkwamen een restaurant in om wat te eten. Bestellen we allebei een ovenschotel, nou we hadden er aan 1 genoeg gehad. Was echt zonde want de helft ging zeker mee terug.
Toen teruggelopen naar het hotel. Bij de receptie even geboekt voor morgen.
We gaan dan met een een VIP busje door New Orleans. Om 8.20 uur worden we voor de deur opgehaald.
René slaapt alweer lekker en dat ga ik ook zo maar doen.

Welterusten en tot morgen Kitty

• 09 September 2019 - 06:29

Debbie:

Klinkt weer als een leuke dag. Jammer van die tas. Hahaha wat een geld. Nou welterusten en straks weer lekker genieten. X

• 09 September 2019 - 07:26

Hilda:

Hallo dat je de tas niet hebt gekocht ik had er gelijk twee meegenomen.
    Heerlijk om s morgens mee te genieten van jullie belevenissen. Kijk al weer uit naar morgen

• 09 September 2019 - 10:10

Ria :

Hallo vakantie gangers wat een dag weer
    Ik merk dat jullie veel zien en meemaken je komt echt overal goed hoor
    Ik hoor je morgen weer gr

• 09 September 2019 - 11:12

Lida Van Der Meer:

Geweldig wat een belevenis, weer genoten van het verslag ga zo door.

• 09 September 2019 - 12:05

Betty:

Ook wel eens leuk om als de koningin te worden bediend.
    Leuk verslag weer om te lezen.
    Fijne dag vandaag en ik kijk uit naar de volgende belevenissen.
    Groetjes …..Betty

• 09 September 2019 - 12:32

Ingrid Kuijs:

Hallo Jullie twee, ik lees met veel plezier mee, ja, Amerika is groot, de Wallmart ook Van lippenstift tot auto alles kan je daar kopen..... Anjan in nu in LA en dan morgen door naar Las Vegas......Ook alleen enthausiaste verhalen.....genitr ervan... doe ik dan ook :-)Lieve groet, Ingrid

• 09 September 2019 - 13:17

Janny:

Erg leuk op naarhet volgende reisverslag groetjes