Dag 4 - Reisverslag uit Drouwen, Nederland van Kitty Schluter - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Drouwen, Nederland van Kitty Schluter - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

19 Augustus 2022 | Nederland, Drouwen

Een beetje later dan normaal, maar gisteren had ik geen zin meer om te schrijven.

Dus dan nu het verhaal.

Vanmorgen regende het toen we opstonden, gelukkig was het een korte hevige bui en is het verder de hele dag droog gebleven.

Uiteraard ook vandaag weer naar het attractiepark, we moesten nog even voor die tijd langs de receptie een formulier inleveren van spulletjes die we missen in het huisje.

René liep hier naar toe, en kwam mij ophalen blijkt er een kidsclub te zijn die aan het knutselen waren. Linde vond dit uiteraard ook leuk om te doen. Er werd een reuzenrad gemaakt. Ik kan zeggen ik heb het meeste gedaan want dit was een moeilijk project voor al die kinderen. Het waren ook een jongen en meisje die hier de leiding over hadden, maar zelf ook niet zo goed wisten hoe het werkte. Maar goed nu een uurtje had Linde een reuzenrad.

Ook werd er gezegd dat er om 19.00 uur kinderdisco op het speelveld zou zijn. Nou dat was niet tegen een dove gezegd want Linde was gelijk enthousiast.

We zijn gelijk even gaan kijken waar het speelveld is. Ook 3venndoor gelopen naar de camping. Die is niet groot maar wel heel gezellig ziet het eruit.

Nadat ze hier ook even hadden gespeeld, hup naar het attractiepark toe, eerst in het treintje want dat hadden we nog niet gedaan.

Toen zag Linde de achtbaan en wilde daar ook wel in, eerst even gekeken hoe het gaat want misschien zou ze nog nee zeggen. Want ik moest tenslotte met haar mee, maar helaas het was leuk en bleef leuk. Dus hup de achtbaan in. Degene die daar stond zag al dat ik het niks vond, voor de start was het dan ook keihard: Oma ben je er klaar voor??? Achteraf vond Linde het toch niet zo heel leuk.

Maar ja dat was te laat.

Ook nu ben ik met Fenrir terug gegaan naar het huisje om hem te laten slapen. Krijg ik foto's dat Linde aan het paardrijden is. Jammer dat ik daar niet bij was maar morgen nog een dag.

Fenrir was ondertussen ook weer wakker geworden en ik loop Rene tegemoet.

Bij het huisje hebben ze nog lekker met water en zand gespeeld, een kledderzooi dus. Maar je hebt vakantie dus maakt het niks uit.

Lekker weer chippen gegeten en toen schoonpoetsen en omkleden. We gingen tenslotte naar de kinderdisco.

Helemaal spannend natuurlijk, we waren te vroeg. Maar na een kwartiertje kwamen alle kinderen die opgehaald waren ook op het veld en kon het feest beginnen. Er werden 2 groepen gemaakt 1voor de disco en 1 om spellen te doen. We kwamen voor de disco maar Linde ging spellen spelen. En uiteindelijk heeft Fenrir staan dansen. Om 8 uur was het feest voorbij en zijn we weer terug naar het huisje gewandeld.

Nog even wat drinken en toen Fenrir op bed, en wij met z'n drieen nog wat gegeten. Broodje met worst. Linde alleen worst, want brood is alleen lekker als je het smorgens van oma kan pikken.

Linde nog een verhaaltje en ook lekker slapen.

Daarna opgeruimd en lekker languit op de bank. Om 23.00 uur was het voor mij ook de hoogste tijd.

Straks inpakken en dan is het alweer voorbij.

Fijne dag allemaal doeiiiiii Kitty

• 19 Augustus 2022 - 08:10

Marleen:

Nou dit was een geweldige week voor de kleintjes. Leuke dingen gedaan en alle aandacht. Opa en oma het komend weekend lekker uitrusten.

• 19 Augustus 2022 - 08:13

Ria :

Dat was een leuke week met de kinders gespeeld genoten en nu weer moe naar huis welkom thuis gr

• 19 Augustus 2022 - 10:52

Jiannoula :

Leukk verhaal wat een belevenis alleen ik lees niet dat opa en oma van Fenrir en Linde ook hebben meegedanst haha.
    Wereldse grootouders.