Dagje shoppen - Reisverslag uit Thessaloniki, Griekenland van Kitty Schluter - WaarBenJij.nu Dagje shoppen - Reisverslag uit Thessaloniki, Griekenland van Kitty Schluter - WaarBenJij.nu

Dagje shoppen

Blijf op de hoogte en volg Kitty

13 September 2022 | Griekenland, Thessaloniki

Alweer bijna een dag voorbij. Echt de dagen vliegen hier om. We zitten nu nog bij de bekende bakker een bakkie te doen. Nee dit keer geen gebakje erbij. Die had ik vanmiddag al op hahahaha.

Maar laat ik gewoon bij het opstaan beginnen. Om 7.00 uur werd ik wakker, gelijk onder de douche gesprongen want ik moest me haar wassen en föhnen. Maandag waren wij bij Jianoulla op visite, we zaten te vertellen dat we een mooi hotel hadden. Nou dit wilden ze wel met eigen ogen zien. Dus kwamen Jianoulla en Despina gezellig ontbijten bij ons in het hotel. Marcel moest helaas werken. Om 9 .00 uur zouden ze hier zijn. Wij bij het hotel gewacht en je hoor ze waren keurig op tijd.

Eerst even de hal van het hotel bekenen en toen heerlijk ontbeten.

Daarna naar boven en de kamer in. Nou ik had niks teveel gezegd. Ze vinden het schitterend.

Na de rondleiding in de auto en op weg naar Cosmos Mediterranean. Dit is een heel groot winkelcentrum. Nou is dat voor de meeste vrouwen geen probleem. Dus we hebben heerlijk gewinkeld. Rene is er lekker bij gaan zitten en heeft wat gedronken.

Tussen de middag hebben we er een zalig half kippetje gegeten.

Ook was er een winkel die Jumbo heet. Je moest er een klein stukje voor rijden. Nou dat was me toch een winkel echt niet normaal hoe groot. Eerst allemaal speelgoed. Helaas is dat niet handig mee terug nemen want er waren zoveel leuke dingen die ze hadden. Uiteraard is er wel wat in me mandje beland want om overal voorbij te lopen dat kan als oma toch niet.

Hierna waren er afdelingen met kleding, huishoud, school, en make-up spullen. Echt een megawinkel.

Toen weer richting hotel. Maar onderweg even een stop bij de bekende bakker. Want dat moesten ze ook proeven. Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb toch weer een gebakje genomen. Rene ook. Jianoulla en Despina namen netje een ijsje.

Het hotel is hier niet zover vandaan, en om 18.30 uur reden ze weer richting huis en wij even naar boven. Je hebt een pasje om de deur open te maken. Doet die het niet, we kwamen de kamer niet in. Weer met de lift naar beneden. Geen probleem een nieuw kaartje en hup naar boven. Die doet het ook weer niet. Ik proberen Rene proberen nou helemaal niks dus. Weer naar de receptie, de jongen die de koffers naar je kamer brengt als je aankomt met ons meegelopen en ja die kreeg de deur gelukkig open. Hopelijk doet hij her ook nog als we straks terug zijn. Anders moeten we voor de deur slapen misschien hahahaha. Het thuisfront bellen en na een uurtje eens kijken of we wat konden eten. Omdat waar we gisteren waren goed was bevallen zijn we daar weer heen gegaan.

Dit keer had ik risotto en Rene hetzelfde als gisteren. En nu zitten we dus uit te buiken bij de bakker. Straks nog even op het balkon zitten en dan weer ons mandje in.

Slaap lekker voor straks en tot morgen doeiiiii Kitty

• 13 September 2022 - 21:53

Hilda:

Shoppen en niks kopen kan natuurlijk niet.
    Zo gaan jullie dagen snel voorbij.

Groetjed

• 14 September 2022 - 00:17

Debbie Bergsma:

Hahaha lijkt mij wel. Mijn sleutel is een armband. Tot 3x toe deed deze het ook niet. Werd er behoorlijk geïrriteerd van.
    Welterusten voor straks.

• 14 September 2022 - 08:21

Ria:

Dat was weer een gevulde dag met de dames spulletjes kopen kan ook hier hoef je het niet mee te sjouwen ik ga zo naar Krommenie mijn schoonzus is jarig voor jullie weer een fijne dag gr

• 14 September 2022 - 13:44

Jiannoula :

Er was teveel keuze maar wel echt een heerlijke dag avond en erg veel gelachen met de mooie roze hakken

• 14 September 2022 - 13:49

Jiannoula :

Roze hakken van Kitty. Rene was heel geduldig met ons dames.
    Hoe het er boven in het verhaal staat zo was het ook. Super dat jullie ons kwamen opzoeken. Σας ειπερ εβχαριστω. Echt genoten gewoon. Despina gaat vanavond weer terug. Wij morgen (denk ik) kitty en Rene nog fijne dagen in Griekenland