Vertrek - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Kitty Schluter - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Kitty Schluter - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

18 Oktober 2023 | Spanje, Málaga

Vanmorgen ging om 2.00 uur de wekker. De laatste dingetjes ingepakt, broodje met ei gemaakt, auto ingeladen en op weg maar Schiphol. Ja we zijn weer onderweg. Dit keer een weekje naar Malaga, maar daarover straks meer. Normaal zijn we zo bij het lang parkeren. Deze keer was de weg afgesloten en er stond dat we bordjes met een 6 moesten volgen. Heel.leuk maar opeens waren de bordjes zeker op want we zaten bijna in Haarlem. Gelukkig weet René de weg beter dan ik, dus die ging navigeren. Met een flinke vertraging kwamen we eindelijk bij de parkeergarage aan. Auto neer gezet en met de bus naar de luchthaven. Thuis had ik al ingecheckt dus alleen de koffer in een apparaat en klaar. Bij de controle was het ook heel stil. Alleen mijn koffertje werd gecontroleerd, bleek er een notitieblokje in te zitten met een glimmende voorkant. En daarom moest hij open. Pppfffff echt niet te geloven toch. Maar goed ook dat weer gehad, tijd voor een bakkie. Maar eerst kwamen we langs de parfumerie, binnen wat Chanel gehaald en dat kan ik volgende week ophalen. Bakkie gedaan en broodje gegeten. Om 6.15 uur konden we boarden. Ik had 1 handbagage koffertje betaald zodat die zeker mee het vliegtuig in kon. René zijn computers en medicijnen zitten daarin. Wat blijkt dan mag je ook als eerste het vliegtuig in. Dat is wel relaxed. Met 10 minuutjes vertraging vertrokken we. Na bijna 3 uur vliegen landen we op Malaga airport. Bij de bagageband kwam onze koffer voorbij toen we aan kwamen lopen, dus dat was lekker snel. Thuis had ik al geregeld dat er een taxi zou staan. Kom je in de aankomsthal moet je zoeken naar een bordje met je naam erop. Best wel leuk om dat eens mee te maken. Hahahaha. Die chauffeur pakte gelijk mijn koffers over en ik liep met alleen me tas verder. Hij bracht ons heerlijk naar het appartement. Daar moesten we even klooien voor de sleutel. Ik had een mail gehad met uitleg, maar het is toch zoeken allemaal. Gelukkig is het gelukt anders hadden we op straat moeten slapen. hahahaha

Ondanks dat we zo vroeg waren konden we er al in. Het is super mooi allemaal. Alles is nog nieuw. Dat ruik je ook als je binnen komt. En ook is het best heel ruim. Morgen zal ik foto's maken. René gelijk alles aangesloten terwijl ik de koffers uitpakte. Hierna zijn we de straat opgegaan. We hebben weer flink gelopen. Uiteraard ook een lunch en later nog een ijsje. In de haven zagen we een aardig bootje leggen. Later las ik dat die 200 miljoen heeft gekost. Toen weer even terug naar ons stekkie. We moesten nog wat drinken halen en iets voor morgenochtend op het brood. Om de hoek zit een bakkertje dus René haalt morgenochtend broodjes. Lekker even gezeten en toen was het weer tijd voor het eten. We wilden niet zo ver lopen. Om de hoek zit een restaurantje een Argentijns steakhouse. Wij naar binnen en hebben heerlijk gegeten. Maar hoe gek wil je het hebben. Zit ik.in Spanje, gaan we naar de Argentijn en bestel ik ravioli. Hierna nog een stukje gelopen en nu zitten we onderuit en gaan we zo naar ons mandje. Wat we hier doen dat lezen jullie morgen. Slaap lekker voor straks en tot morgen doeiiii Kitty

• 18 Oktober 2023 - 23:47

Hilda Zuidema:

Toch fijn dat jullie weer op vakantie zijn. Hebben wij weer leuke verhalen te lezen

• 20 Oktober 2023 - 10:54

Anneke Oost :

Lekker genieten!

• 20 Oktober 2023 - 15:32

Reny :

Tot morgen kitty slaap lekker [e-1f634]

• 21 Oktober 2023 - 17:33

Debbie:

Wat heerlijk dat alles nieuw is. Lekker genieten.