Dag 8 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Kitty Schluter - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Kitty Schluter - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

22 April 2024 | Spanje, Málaga

Daar ben ik weer, jullie hebben me een paar dagen gemist. Dit omdat er niet zoveel gebeurt is. Maar ik zal toch wat schrijven want helemaal niks is ook niks.

Vandaag is het zondag en toen we opstonden was het bewolkt en zag het er donker uit, net of het elk moment kon gaan regenen. Naast ons hotel kunnen we lekker ontbijten en terwijl we daar zaten deden ze het dak dicht omdat ze ook het idee hadden dat het zou gaan regenen. Maar gelukkig hadden we het allemaal mis en bleef het droog. Rene moest nog wat werken en wilde sport zien. Er was wielrennen en Max. Dus na het ontbijt ben ik in de bus gestapt en heb de stad onveilig gemaakt. Een leuke tas gekocht en even op een terrasje gezeten. Ondertussen was het zonnetje gaan schijnen en werd het lekker warm. De bus naar het hotel terug genomen en badpak aan en bin het zwembad gezeten. ik begon in de zon maar moest 3x verhuizen omdat ik dan in de schaduw lag en dat was best wel koud. dan maar naar boven, het was ondertussen alweer 16.30 uur. Eten doe je hier niet voor 20.00 uur dus nog wat tv gekeken, boekje gelezen en toen omkleden. weer heerlijk gegeten bij een restaurant waar we al vaker zijn geweest. Op de terug weg waren we blij met onze jas, want het is maar 17 graden.

Zaterdag was ik voor het eerst alleen met de bus naar de stad. Heen ging prima. Lekker wezen shoppen. Vorige keer dat we in Spanje waren hadden we voor Linde een Spaanse jurk en schoenen meegenomen. Maar dat is al twee jaar geleden dus vroeg ze of we er weer 1 mee wilde nemen. Natuurlijk willen we dat. Nu kan je kiezen uit rood met zwarte stippen of rood met witte stippen. Wij gebeld welke kleur ze wilde, daar moest ze even over nadenken. Nou dat hoeft ze niet meer want ik heb ze gewoon allebei gekocht. Alleen nog een paar schoentjes erbij en dan is het weer compleet. Heleboel leuke jurken voor mij ook gezien, maar niks gekocht hoor. Ik heb alleen maar gekeken of het daarbij blijft is nog de vraag want ze waren wel heellllll leuk.

Toen weer terug met de bus. stapte ik in de verkeerde, terwijl ik dacht dat deze ook bij het hotel zou stoppen. Mooi niet dus hahahahaha. Toen hij de verkeerde bocht nam drukte ik gelijk op het knopje. maar hij stopte echt pas een heel eind verder. Om daar vandaan naar het hotel te lopen was wel erg ver. Dus weer in een andere bus gestapt en zo is alles toch weer goed gekomen.

Wat ik ook nog niet heb verteld is dat als Debbie of wij op vakantie gaan altijd iets lekkers meegeven. Dit keer had Debbie voor Rene een zak honingdrop, hoe kan het ook anders. Voor mij had ze een pakje dat was ingepakt. Maak maar open als je in Spanje bent zei ze erbij. Dus in het hotel maak ik het open, zit er een foto in van haar eigen. Ja je gaat nu zo lang weg straks weet je niet meer hoe ik eruit zie. HAahahahahaha. ik lag helemaal in een deuk. de foto staat naast me bed, dus ik kan haar niet vergeten.

Dinsdag gaan we een dagje naar Granada, ga ik net kijken voor het Alhambra moet je daar entreekaartjes van te voren voor kopen. Wil ik dat doen is de eerstvolgende dat pas 23 mei. Dan zij we allang weer thuis, dus dat is jammer maar dan moeten we toch nog een keer terug. Straks nog even op internet zoeken of er toch nog ergens kaartjes te koop zijn.

Maar dat horen jullie nog wel.

Slaap lekker allemaal, en tot morgen doeiiii Kitty

• 22 April 2024 - 07:09

Debbie:

Whahahaha ik had me een voorpret met die foto. Het zal me niet gebeuren dat je mij vergeet. ;-).

geniet lekker daar. X

• 22 April 2024 - 08:23

Jiannoula :

en we gaan we gaan nog ff lekker door Spanje heen….

heerlijk eten en ontspannen

grt Jiannoula

• 22 April 2024 - 08:30

Hilda:

Weer een leuk.verslag . Jammer dat je geen kaartjes kon kopen. Maar vee.plezier

• 22 April 2024 - 09:58

Reny:

Ik denk dat je toch je leuke jurken gaat kopen, het blijft toch in je hoofd hangen en kan misschien de verleiding niet laten , waar ij de kaartjes moeten van tevoren moet kopen! Wat is dat waar je in wil? Erg leuk actie van Debbie dropjes gaat er altijd in en de foto, dan kunnen we ook allemaal foto’s naar je toesturen ons ons niet te vergeten [e-1f923]gelukkig hebben jullie daar prima daar !

• 22 April 2024 - 10:01

Ria:

Toch weer een mooi verslag gestuurd Linde zal blij zijn met haar mooie jurkjes fijne dag we horen wel weer hoe het verder gaat gr

• 22 April 2024 - 19:16

Janny :

Leuk verslag en mooie foto's

Jullie hebben echt jullie zin

Geniet nog maar