- Reisverslag uit Antalya, Turkije van Kitty Schluter - WaarBenJij.nu - Reisverslag uit Antalya, Turkije van Kitty Schluter - WaarBenJij.nu

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

19 Oktober 2022 | Turkije, Antalya

Even terug naar het begin. Donderdag had ik al geprobeerd om online in te checken, dat lukte niet dus vrijdagmorgen gelijk weer geprobeert. En weer ging het niet dan maar bellen. Is er een grietje aan de telefoon die heel gebrekkig Engels praat, ze zegt dat we vandaag worden teruggebeld door iemand die Nederlands spreekt. Want ze begreep er geen hout van. Ik kijken blijkt dat de stoelen best al snel bezet raken. Wij zouden op rij 24 komen en die was ook al bezet. En we willen toch wel bij elkaar zitten. Dus meteen weer gebeld. Krijg ik een heel aardige dame aan de lijn, die heeft geregeld dat iemand het op afstand kon doen. Ik krijg de boardingpassen thuisgestuurd zitten we op rij 4. Lekker voorin en met iets meer ruimte. Me schoonvader, Mary en Ria gezellig nog lunchen. Smiddags begonnen met de koffers naar beneden halen. Lekker bij Jozef wezen eten en toen nog tv zitten kijken. Ik had het plan om me koffers al ingepakt te hebben, maar zoals altijd kwam daar weer niks van terecht. Zaterdagmorgen de koffers echt op bed gelegd en René ging broodjes halen.

Na de lunch het laatste erin en toen op weg naar Lelystad. We hebben de auto's ingeladen ja jullie lezen her goed auto's. Want met 4 personen heb je heel wat mee te nemen. Op de terugweg nog even de garage gebeld want er werd aangeven dat de batterij van me sleutel zwak was. En ik heb geen idee waar die batterij zit. Blijkt het dus te zijn dat er ook een sleutel in dat apparaatje zit. Als de batterij leeg is kan je ook gewoon nog rijden wat dat gaat met een chip. Wist ik veel. Linde zou rond 16.00 thuisgebracht worden, en ook wij waren er keurig op tijd. Linde vond het best allemaal wel spannend en was er stil van. Omdat we makkelijk zouden eten heb ik een pan macaroni gemaakt. Na her eten ook even klutseieren gebakken om mee te nemen naar Schiphol, want veel zal er nog niet open zijn, of er staan gigarijen.

Na het eten de kids naar bed. Die sliepen heel snel. René, Patrick en Kim gingen ook allemaal niet zo laat. Ik kon de slaap niet vatten en ging om 00.30 naar boven. Daar nog liggen lezen tot 1.30 uur. En voor ik het wist was het alweer 2.30 en moesten we opstaan. Alle koffers op de handbagage Na stonden al in de auto. Om precies 3.30 uur reden we weg. Onderweg was het lekker rustig dus waren we zo op Schiphol. De auto's op het parkeerterrein gezet en met de bus naar de vertrekhal.

Best wel spannend want staat er een rij of niet. Nou niet dus. We moesten zelfs nog wachten o de koffers af te geven de balie was nog gesloten.toen die open ging was het allemaal snel gebeurt. Ook de pascontrole ging soepel. Fenrir en Lindr hebben zich heel lief gedragen. Op het eind viel Fenrir in slaap in zijn karretje. Moest hij er wel uit om gecontroleerd te worden. Gaan ze aan zijn luier voelen, schiet je wat mee op. Maar gelukkig mocht hij mee.hahahaha. Echt veel tijd om bij de winkeltjes te kijken was er niet want ruim een uur voor vertrek moesten we bij de gate zijn. Als laatste konden wij het vliegtuig in. Naast mij zit een man en de hele verdere rij is voor ons. Linde gaat het steeds spannender vinden, maar kan lekker naar buiten kijken want ze zit bij het raam. En Fenrir vond het maar niks dat hij vast moest zitten en dan ook ni6g op schoot. Gelukkig duurde dat maar heel even. 20 minuten later dan gepland gingen we de lucht in. Alletwee hebben ze goed gedronken zodat de pijn in de oren ook meeviel. Linde heeft heerlijk naar buiten gekeken en op de laptop film gekeken. En Fenrir heeft naast Linde gezeten en die was maar naar buiten aan het zwaaien. Met René heeft hij het vliegtuig heen en weer gelopen. Af en toe heeft hij ook wel gekrijst want dat verplicht vastzitten vind hij maar niks. Ook heeft hij bij mij nog lekker geslapen. Het dalen deed hem wel pijn aan zijn oren want hij wilde niks, geen drinken geen snoepje helemaal niks. Het lijkt dan ook wel of het heel lang duurt voor je op de grond staat. Maar ja de man naast me vond het zielig en probeerde hem ook af te lijden, wat helaas niet lukte. Na de landing konden we snel het vliegtuig uit. Bij de band aangekomen lagen er al 3 koffers, alleen de rest heeft bijna één uur geduurd. We waren het allemaal zat dus dat was waardeloos. Met 2 karren vol naar de plek waar de bussen staan. Toen we zaten hoorden we dat we als derde afgezet zouden worden. Onderweg naar de andere hotels weet je niet wat je ziet, de één nog groter dan de ander. Maar die van ons is echt heel groot, een beetje te. Het lijkt wel een dorp. Aangekomen inchecken en dan kijken wat voor kamer we hebben. Ik had 2 kamers naast elkaar geboekt en ook familiekamers. Dat is voor Patrick en Kim wel lekker. Nou het zij hele mooi ruime kamers, 2 aparte slaapkamers en dan een grote kamer met onze bedden. Een grote ruime badkamer met toilet. Dus Linde en Fenrir hebben een aparte kamer en Patrick en Kim ook. Wij kunnen kiezen waar we gaan leggen. Het was alleen heel erg bewolkt en geen weer voor het strand of zwembad. Dus dan maar op een terrasje wat drinken en naar de speeltuin. Bijtijds gegeten want iedereen was best wel gaar. Linde en Fenrir vielen tijdens het eten al bijna in slaap. Die gelijk naar boven. Jullie zullen het niet geloven maar ook wij zijn om half 10 naar bed gegaan. Vandaar dat ik niks had geschreven. We hadden afgesproken om 8.30 te ontbijten. Hoe dat is afgelopen vertel ik morgen. Als ik bij het zwembad zit of op het strand zal ik vandaag schrijven. Voor nu slaap lekker. Doeiiiii Kitty

• 19 Oktober 2022 - 21:25

Janny :

Heerlijke dag weer .jammer dat het bewolkt was .