Wat doen we de hele dag - Reisverslag uit Antalya, Turkije van Kitty Schluter - WaarBenJij.nu Wat doen we de hele dag - Reisverslag uit Antalya, Turkije van Kitty Schluter - WaarBenJij.nu

Wat doen we de hele dag

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

19 Oktober 2022 | Turkije, Antalya

Foutje plaats ik zo het bericht wat jullie al hebben gelezen. Ik zit aan een cocktail dus misschien legt het daar wel aan hahahahaha. Maar vandaag zal ik vertellen wat we zo een beetje de hele dag doen. Gisteren was het in de ochtend niet zulk heel mooi weer.. maar ja voor kinderen maakt dat natuurlijk niet uit. Die hebben uitslapen niet in hun woordenboek staan. Dus iedere morgen wordt er op de deur geklopt en staat Patrick of Kim voor de deur met één of twee kids. Ik had van Debbie een zak spekkies mee gekregen en de eerste morgen had ik Fenrir er één gegeven en die komt nu iedere morgen een spekkies halen. En Linde vond dat ook wel lekker dus die komt ook gezellig mee. Ze weten precies waar ze leggen alleen kunnen ze er niet bij. De eerste nacht hebben we als doornroosje geslapen. We gingen best bijtijds baar bed. Het was maar goed dat Patrick de volgende morgen aan de deur stond want we sliepen alletwee nog heel vast.

We hebben trouwens wel mooie kamers. Onze kamers liggen naast elkaar. En omdat Patrick en Kim een familiekamer hebben, hebben wij die dus ook. Eén slaapkamer is met een slaapbank en een zitje. De tweede slaapkamer is met een tweepersoonsbed en een bureau en wij slapen in de masterbedroom. En dan ook een hele grote douche dus wij hebben alle ruimte. En we kunnen nog ruzie krijgen ook, kunnen we gewoon apart gaan slapen hahahahaha. Maar bij Patrick en Kim heeft iedereen lekker een eigen slaapkamer.

Het is helaas best bewolkt en af en toe een spatje regen. Gisteren waren we begonnen bij het zwembad maar dat is best wel.koud. Fenrir vond dar maar niks. Die hield zijn benen opgetrokken zodat ze niet in het water kwamen. Was wel een komisch gezicht. Linde was gezellig bij de kidsclub. Die vermaakt zich daar prima. Er wordt ook een heleboel georganiseerd.

De eerste avond wilde ze ook naar de kinderdisco, nou dat was geen succes. Want dat was best nog wel eng en vreemd. Maar vanavond is ze ook geweest en toen stond ze vooraan. Dus ook dat is een succes. René en ik zijn ook met Fenrir naar het strand geweest, emmertje en schepje gekocht en hup daar gingen we. Het strand is aan de andere kant van de weg. Het strand vind hij wel leuk maar de zee vond hij heel raar. Er waren ook best wel hele hoge golven. Dus morgen als er minder wind is nog maar een keer proberen. Ook heb ik samen met Kim gewinkeld. Al winkels zijn naast het hotel dus lekker makkelijk. Niet veel gekocht nog. Vandaag zijn we met z'n allen naar Antalya geweest. De taxi zetten ons af in het oude centrum en daar hebben we heerlijk geslenterd. Of Rene en Patrick het ook leuk vonden is nog maar de vraag. Het lijkt net op de zwarte markt in Beverwijk, overal verkopen ze hetzelfde. En wat je hebben wil verkopen ze niet. Maar ja blijven zoeken.

Dus zo zien onze dagen er een beetje uit. We vervelen ons zeker niet. Vanaf morgen geeft dee weersverwachting mooi en zonnig weer aan dus daar gaan we dan maar vanuit. Jullie lezen het morgenavond allemaal.

Voor straks lekker slapen en tot morgen doeiiii Kitty

• 19 Oktober 2022 - 22:17

Debbie:

Wat jammer van de bewolking. Gelukkig is het vooruitzicht beter. Geniet lekker met z’n allen.

• 20 Oktober 2022 - 08:35

Ria:

Goedemorgen Kitty wat jammer dat het weer niet meewerkt het was hier

gisteren een lekker zonnetje maar jullie gaan lekker op stap nog niets leuks kunnen kopen jammer ik baal nu als een stekker want de krant is niet

bezorgd hier alles oké Desireé komt straks groetjes fijne dag

• 20 Oktober 2022 - 19:04

Reny:

Hoi Kitty erg leuk om je verhaal te lezen, is het Druk in het hotel? Hebben jullie veel Russen in het hotel, Maarten had wel best veel last van de Russen , voor al bij de avond eten.

hoop voor jullie dat het weer op knapt en heel fijn dat de kleinkinderen naar ze zin hebben en jullie natuurlijk ook .