Geweldige dag en avond - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van Kitty Schluter - WaarBenJij.nu Geweldige dag en avond - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van Kitty Schluter - WaarBenJij.nu

Geweldige dag en avond

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Kitty

06 Juli 2024 | Nederland, Valkenburg

Vanmorgen opgestaan en nog even me koffertje inpakken. Wat neem je mee??? Zulk mooi weer was er niet voorspeld, misschien zelfs wel regen. Dus dan maar 2 setjes inpakken. 1 witte en een blauwe. Regencaps mee want om je eigen zeiknat te laten regenen is ook wat. Om 10.00 uur had ik bij Ria afgesproken. 5 minuten te laat was ik er. Spullen in de auto en op naar Valkenburg. Wordt Ria in de auto gebeld door haar zoon en zet ik de radio uit. Denk ik ineens waarom praat de routeplanner niet meer tegen me. Ja moet je de radio maar aanzetten hahahaha. Hebben we zo de afslag gemist op de snelweg. Maar gelukkig wist de mijnheer van de routeplanner een andere route pppffff. Het was best wel druk en ook hadden we flink wat regen. Bij een benzinestation een plasstop en weer verder. In Valkenburg hadden we het hotel snel gevonden. Alleen waar is nu de ingang van de parkeerplaats??? Er reed iemand achter me die het ook niet wist. Maar opeens stond er een bord met parkeren Parkhotel erop. Eerst stijl omhoog, daar was alles vol. Maar nog stijler omhoog was een parkeerplaats en daar was plaats genoeg. Auto neergezet en toen de ingang van het hotel zoeken. En daarna de receptie. Die blijkt op 3 hoog te zijn. We konden niet inchecken want ze waren nog met de kamers bezig. Dan maar Valkenburg in, we hadden ondertussen ook wel trek gekregen. Eén rechte weg en je bent in het centrum. Op een terras neergeploft en lekker een bakkie thee en uitsmijter genomen. Daar knapt een mens weer van op. Toen verder het dorp in. Ondertussen begon het weer te spetteren. Ria was naar de kapper geweest en ik ook dus snel een winkel in. Vind ik zomaar een regenjas. Daar was ik naar opzoek. Ook hadden ze een leuke jurk dus ik weer helemaal blij. Aan de overkant was de Hema. Daar ook maar even naar binnen want het motterde nog steeds. Toen we hieruit kwamen was het nog een klein beetje miezer. We zijn gewoon naar het hotel gelopen en ons haar zat nog netjes. Ondertussen was het 16.00 uur geworden tijd om om te kleden. De bus zou er om 17.30 uur zijn en we wilden nog wat drinken. Toch voor me witte pak gekozen. En Ria een vrolijke jurk. We zitten op verdieping 0 met onze kamer, alleen ligt het hotel.tegen een berg, dus zitten we gewoon op straathoogte. De bus stond er al die ons naar Maastricht zou brengen. Naam doorgeven en instappen. Binnen een half uur waren we in Maastricht. We werden afgezet op de Markt bij het stadhuis. Niet te geloven hoeveel bussen er al stonden. Dus heel verstandig heb ik een foto van het nummerbord gemaakt. Ik leer het nog wel eens. Klein stukje lopen en toen werd het me toch druk, je moest hier je kaartje laten zien. Die had ik op me telefoon. Ria zei al wel van iedereen heeft een kaartje of een print. Maar goed wij worden gescand word hij rood. Nog een keer, de code uit me mail dan maar proberen, ook die was rood. Ik denk zal ons toch niet gebeuren, staan we hier mogen we er niet in. Wordt er een jongen bij geroepen en die moest naar het restaurant toe om onze tickets op te halen. Blijkt dat de post ze 2 keer heeft teruggestuurd. Maar gelukkig mochten we nu doorlopen. Even zoeken waar het restaurant was. Daar waren nog 2 plekjes vrij voor ons. Naast ons aan de ene kant een Duitse man met zijn Spaanse vrouw. En aan de andere kant een hele familie die oma hadden meegenomen. Het menu lag op tafel en je kon kiezen tussen vlees en vis. Nou we hebben heerlijk gegeten. Om 21.00 uur begon het concert. Was hebben we een super avond gehad. Het was in één woord geweldig, alle optredens, de entourage één groot feest. Alleen de tafel achter ons was erg rumoerig, veel.prateb en hard ook. Dus Ria heedt even gevraagd of het wat zachter kon. Dat heeft wel geholpen. Om 24.00 uur was het afgelopen en gingen we weer naar de bus. Maar goed dat ik een foto had gemaakt want ik.denk dat er wel zeker 50 bussen stonden. In het hotel aangekomen in de bar nog wat gedronken. Staan er allemaal saucijzenbroodjes klaar, dus daar hadden wij ook wel trek in. Was het alleen voor mensen met een bonnetje. Ja en dat hadden wij natuurlijk niet. Die mensen hadden een arrangement van het hotel uit geboekt. Na ons drankje naar de kamer, het is net of ik René bij me heb. Ria legt ook al te slapen terwijl ik me verslagje schrijf. Hahahaha. Maar dat mag ook wel want het is al 2.45 uur. Ook voor mij is het bedtijd.

Slaap lekker en tot de volgende keer. Doeiiiiiiii Kitty


  • 06 Juli 2024 - 07:07

    Karin :

    Klinkt echt geweldig, Kitty een heel bijzondere belevenis ! Ik denk dat het lijkt of je een film terecht bent gekomen !!


  • 06 Juli 2024 - 07:55

    Debbie:

    Ohhhh wat leuk. Wat een mooie ervaring zo.

    jullie hebben genoten. Jammer van de regen. X


  • 06 Juli 2024 - 08:48

    Hilda :

    Fijjn dat jullie hebben genoten..Al zo lang op.verjeugd.


  • 06 Juli 2024 - 09:42

    Reny :

    Wat een leuke verhaal kitty


  • 06 Juli 2024 - 20:25

    Ria :

    Ik was inderdaad zo vertrokken wist niet dat je zo laat ging slapen Kitty wat was het een top dag geweldig bedankt hoor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Valkenburg

Kitty

Actief sinds 07 Okt. 2017
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 63612

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2024 - 23 Augustus 2024

Vakantiepark .Molenwaard

15 Juli 2024 - 22 Juli 2024

Corfu

06 Juli 2024 - 06 Juli 2024

Andre Rieu op het Vrijthof

13 Juni 2024 - 23 Juni 2024

Istanbul en Cruise Griekenland

14 April 2024 - 15 Mei 2024

Malaga

07 December 2023 - 09 December 2023

Kerstmarkt Barcelona

18 Oktober 2023 - 25 Oktober 2023

Malaga

10 September 2023 - 26 September 2023

Vietnam

28 Augustus 2023 - 01 September 2023

Centerparcs Meerdal

14 Augustus 2023 - 18 Augustus 2023

Gezellig met de kleinkids op stap

21 Juli 2023 - 25 Juli 2023

Paar daagjes Duitsland

11 Juni 2023 - 25 Juni 2023

IJsland

14 Mei 2023 - 19 Mei 2023

Hamburg

16 Oktober 2022 - 23 Oktober 2022

Familiepret in Turkije

08 September 2022 - 18 September 2022

Thessaloniki

13 Augustus 2022 - 21 Augustus 2022

Op vakantie met Fenrir en Linde

12 Maart 2022 - 18 Maart 2022

Valencia

30 September 2021 - 02 Oktober 2021

Eindelijk weer

07 Maart 2020 - 22 Maart 2020

Thailand

07 September 2019 - 22 September 2019

Amerika Louisianna

27 Augustus 2019 - 29 Augustus 2019

Polen

07 Juni 2019 - 14 Juni 2019

Engeland

14 Maart 2019 - 22 Maart 2019

Cruise

11 September 2018 - 26 September 2018

Java en Bali

11 September 2018 - 26 September 2018

Indonesië

09 Oktober 2017 - 24 Oktober 2017

Rondreis China

Landen bezocht: